Aangepaste dienstverlening
Op deze pagina vindt u de aangepaste dienstverlening van de gemeente Amstelveen in verband met de maatregelen rondom het coronavirus. De gemeente Amstelveen is digitaal en telefonisch bereikbaar. Voor uw bezoek aan het raadhuis is het nog steeds nodig om een afspraak te maken.
Maak een afspraak
U kunt alleen langskomen op het raadhuis met een afspraak.
- Voor het aanvragen of ophalen van documenten kunt u digitaal een afspraak maken.
- Voor andere afspraken kunt u telefonisch contact opnemen via telefoonnummer (020) 540 49 11.
Uw afspraak op het raadhuis
Heeft u een afspraak op het raadhuis? Om uw bezoek zo veilig mogelijk te laten verlopen, zijn er de volgende regels:
- Kom met een afspraak naar het raadhuis.
- U heeft geen coronatoegangsbewijs nodig.
- Bij klachten: blijf thuis en laat u testen bij de GGD.
- Het advies is om uw handen bij binnenkomst te ontsmetten met de aanwezige desinfectiegel.
- Probeer niet te vroeg te zijn voor uw afspraak om drukte op het raadhuis te voorkomen.
- Bent u te laat? Dan wordt u niet meer geholpen. U moet dan een nieuwe afspraak maken.
Aangepaste openingstijden
Tijdens en rondom de feestdagen, en op sommige andere dagen, zijn de openingstijden van de gemeente Amstelveen aangepast. Op de pagina Aangepaste Openingstijden vindt u wanneer dit het geval is.
Werkplein
Heeft u vragen over werk of het vinden van werk? U kunt alleen met een afspraak het Werkplein bezoeken. Maak een afspraak via het e-mailadres werkpleinaa@amstelveen.nl, of telefonisch via (020) 540 49 11. Vermeld per e-mail ook uw telefoonnummer. Bent u al bekend met het Werkplein? Neem dan contact op met uw contactpersoon.