Een brief of e-mail sturen naar de gemeenteraad
U kunt altijd een brief of e-mail sturen naar de gemeenteraad of naar één van de raadscommissies.
E-mail sturen naar individueel raadslid
Alle raadsleden zijn bereikbaar via de e-mail. Op de persoonlijke pagina van ieder raadslid staat zijn of haar e-mailadres. Een overzicht van de persoonlijke pagina’s van de raadsleden vindt u op pagina: samenstelling raad
E-mail sturen naar de hele gemeenteraad
Wilt u een brief of e-mail sturen aan de hele gemeenteraad? Dat kan. U stuurt uw e-mail dan naar raadsgriffie@amstelveen.nl. De griffie zorgt voor verdere verspreiding naar de raad. Vermeldt ook uw naam, adres en telefoonnummer in uw e-mail.
Brieven die aan de gemeenteraad zijn gericht, worden op de lijst ingekomen stukken geplaatst. Deze lijst is een vast agendapunt van de vergadering van de raad. Over uw brief vindt tijdens de raadsvergadering een inhoudelijke bespreking of standpuntbepaling plaats. Wel neemt de raad een besluit over de wijze van afhandeling van uw brief. U krijgt daarvan bericht. De brieven zijn door de raadsleden in te zien. Op de lijst ingekomen stukken staat alleen wie de afzender is en waar de brief over gaat. Mocht u bezwaar hebben dat uw naam op deze openbare lijst staat dan kunt u dat aangeven.
E-mail sturen naar een raadscommissie
Wilt u een brief of e-mail sturen naar één van de raadscommissies? Dan kunt u die sturen naar raadsgriffie@amstelveen.nl. De griffie zorgt voor verdere verspreiding naar de betreffende raadscommissie. Vermeldt ook uw naam, adres en telefoonnummer in uw e-mail.