Melding doen

Meld uw klacht, schade, overlast of zorgen.

Overlast of schade melden

Als u als oplettende inwoner schade ontdekt in de openbare ruimte dan kunt u dit bij ons melden. Bijvoorbeeld bij schade aan de weg of stoep, een bord, een speeltoestel, een boom of een afvalbak. Ziet u een onveilige situatie naar aanleiding van een gevaarlijke verkeerssituatie, defecte lantaarnpalen of stoplichten, geef dit dan aan ons door.

Een melding kunt u telefonisch, via e-mail of via de sociale media aan ons doorgeven.
De gemeente is telefonisch te bereiken van maandag tot en met vrijdag van 8.30 uur tot 17.00 uur via (020) 540 49 11 .
Een e-mail kunt u richten aan gemeente@amstelveen.nl. Vermeld alstublieft bij e-mailcontact uw naam, adres en telefoonnummer.

Overlast evenement

Overlast van een klein evenement kunt u aan ons doorgeven via bovenstaande kanalen. We gebruiken uw melding voor de evaluatie van het evenement.
(Geluids)-overlast van grote evenementen meldt u per e-mail: evenemententoezicht@amstelveen.nl. Vermeld in de mail uw adres en telefoonnummer. Na uw melding kan de toezichthouder, tot een halfuur voor het einde van het evenement, u benaderen voor meer informatie of toelichting op uw melding.

Onveilige situatie of uw zorgen melden

Voelt u zich sociaal onveilig of maakt u zich zorgen over iemand in uw omgeving? Dan kunt u dit digitaal melden via onderstaande formulieren.

Klachten en complimenten

Heeft u een klacht over de dienstverlening van de gemeente of van een zorgaanbieder? Of wilt u juist een compliment geven? Vindt u dat u niet goed bent geholpen door de gemeente. Heeft u niet de hulp gekregen die u wenst? Of bent u niet tevreden over een zorgverlener en komt u er niet samen uit? Dan kunt u een klacht indienen bij de gemeente Amstelveen. Dan kunt u dit digitaal melden.