Afspraak maken
Maak online een afspraak voor het aanvragen van documenten zoals een identiteitsbewijs of rijbewijs.
Maak direct online een afspraak. U kunt meerdere afspraken combineren en inplannen.
paspoort | tweede paspoort of zakenpaspoort |
identiteitskaart | vluchtelingen- of vreemdelingenpaspoort |
rijbewijs | bewijs van in leven zijn of attestatie de vita |
paspoort of identiteitskaart vermist | handtekening laten legaliseren |
rijbewijs vermist | verklaring omtrent het gedrag (VOG) |
uittreksel uit basisregistratie personen (BRP) | garantverklaring (bij bezoek uit het buitenland) |
Lees de afspraakbevestiging goed door
In vier stappen maakt u online een afspraak. Bij stap vier bevestigt u de afspraak. Pas als u dit gedaan heeft, wordt de afspraak ingepland en ontvangt u een afspraakbevestiging per e-mail.
In de afspraakbevestiging staat vermeld wat u voor uw afspraak mee moet nemen, hoeveel het kost en hoelang het duurt voor u het document ontvangt.
Telefonisch een afspraak maken
U kunt ook telefonisch een afspraak maken voor uw bezoek aan het raadhuis. Ook als u meerdere afspraken met elkaar wilt combineren. Neem contact op via het telefoonnummer (020) 540 49 11.
Kom voorbereid naar uw afspraak
Lees goed door aan welke voorwaarden u moet voldoen om het product aan te vragen en welke documenten u mee moet nemen naar uw afspraak. Zo voorkomt u dat u voor niets komt.
- paspoort of identiteitskaart aanvragen
- paspoort of identiteitskaart kwijt of gestolen
- tweede paspoort aanvragen
- zakenpaspoort aanvragen
- vluchtelingen- of vreemdelingenpaspoort aanvragen
- rijbewijs aanvragen
- rijbewijs kwijt of gestolen
- uittreksel uit basisregistratie personen (BRP) aanvragen
- bewijs van in leven zijn of attestatie de vita aanvragen
- verklaring omtrent het gedrag (VOG) aanvragen
- garantverklaring aanvragen (bij bezoek uit het buitenland)
- handtekening laten legaliseren
Wilt u uw afspraak annuleren?
Meld u zich alstublieft op tijd af. Op die manier kan de gemeente zoveel mogelijk inwoners helpen.
U bent welkom op het raadhuis met een afspraak. Maak digitaal een afspraak voor het aanvragen van documenten. Bij balie Documenten kunt u onder andere terecht voor reisdocumenten, uittreksels uit de Basisregistratie Personen en rijbewijzen. Meer informatie: Identiteitsbewijs, rijbewijs en uittreksel Contact: Telefonische bereikbaarheid:Balie Documenten
Laan Nieuwer-Amstel 1,
1182 JR Amstelveen
Gebruik het contactformulier om een vraag te stellen
(020) 540 49 11
maandag tot en met donderdag
08.30 - 17.00 uur
vrijdag
08.30 - 12.30 uur