WhatsAppen met de gemeente
Vragen over bepaalde diensten, zoals een identiteitskaart, paspoort of rijbewijs aanvragen, kunt u stellen aan de gemeente via WhatsApp. U kunt via WhatsApp nog geen vragen stellen over alle diensten.
WhatsApp-berichten worden binnen twee uur beantwoord op:
- maandag tot en met donderdag van 08.30 tot 17.00 uur
- vrijdag van 08.30 tot 12.00 uur
U kunt uw bericht alleen sturen tijdens deze openingstijden.
Zo werkt het
- Voeg telefoonnummer (06) 18 50 49 11 toe als contactpersoon op uw mobiele telefoon.
- Kies dit contact vanuit WhatsApp om uw bericht te sturen aan de gemeente.
- Stel uw vraag kort en duidelijk.
- Verstuur geen privacygevoelige informatie via WhatsApp, zoals uw Burgerservicenummer (BSN) of uw bankrekeningnummer.
Gebruik voor privacygevoelige informatie gegevens delen het contactformulier. Heeft de gemeente gegevens van u nodig, dan wordt u gevraagd deze op een andere manier door te geven dan via WhatsApp.
Stel uw vraag over deze diensten
- een paspoort of identiteitskaart aanvragen
- een rijbewijs aanvragen
- afval en grofvuil
- een objectplaatsing waarvoor u een melding wilt aanvragen
Wat kan er niet?
- U kunt het telefoonnummer alleen gebruiken voor WhatsApp-berichten. U kunt niet naar dit nummer bellen of sms’en.
- Vragen over andere diensten dan het aanvragen van een paspoort of identiteitskaart, aanvragen van een rijbewijs, afval en grofvuil of een melding voor het plaatsen van een object worden niet beantwoord.
Contact
Melding openbare ruimte
Kijk voor het maken van een melding openbare ruimte op amstelveen.nl/fixi.
Stel overige vragen telefonisch, per e-mail of via social media:
U bent welkom op het raadhuis met een afspraak. Postbus 4 Telefonische bereikbaarheid: Social media: Contact Gemeente Amstelveen
Laan Nieuwer-Amstel 1,
1182 JR Amstelveen
1180 BA Amstelveen
(020) 540 49 11
maandag tot en met donderdag
08.30 - 17.00 uur
vrijdag
08.30 - 12.30 uur
Twitter of Facebook
maandag tot en met donderdag
08.30 - 17.00 uur
vrijdag
08.30 - 12.30 uur