Aanbestedingen en inhuur personeel
De gemeente Amstelveen koopt producten, diensten en werken in voor gemeenten Amstelveen en Aalsmeer. Van bedrijfskleding, software en catering tot inhuur van personeel. De gemeenten Amstelveen en Aalsmeer passen daarbij de algemene inkoopvoorwaarden van de Rijksoverheid toe.
Wilt u zaken doen met de gemeente Amstelveen? U vindt al onze aanbestedingen op de website van TenderNed. Opdrachten voor de inhuur van derden plaatst gemeente Amstelveen op de website van Amtelveen huurt in.
Aanbestedingen
De gemeente Amstelveen werkt met een groslijst voor opdrachtnemers. Deze lijst helpt opdrachtnemers objectief en transparant uit te nodigen om mee te doen aan onderhandse inkopen of aanbestedingen. Wij werken hiervoor samen met EMVI-Prestatiemeting, Bouwmeester en het CROW.
De gemeente hanteert deze groslijst per 1 januari 2021 voor cultuur- en civieltechnische werken. Bouwkundige werken vallen hier niet onder. Als de gemeente nieuwe groslijsten toevoegt of wijzigingen doorvoert, wordt dit tijdig via de website bekend gemaakt. Dan kunt u zich als opdrachtnemer ook aanmelden.
Op dit moment kunt u zich aanmelden voor de volgende werkvelden:
- Riolering: aanleg en reconstructie
- Riolering: relinen
- Asfalt: aanleg en reconstructie
- Elementenverhardingen: aanleg, grootschalig onderhoud en herinrichting
- Groen: aanleg en herinrichting
- VRI: aanleg
- Civiele kunstwerken: aanleg en reconstructie
Aanmelden
Bent u ondernemer en houdt u zich bezig met een van de bovenstaande onderwerpen? Dan kunt u zich aanmelden voor de groslijst van de gemeente Amstelveen/Aalsmeer via de website van EMVI. U dient daar wel over een account te beschikken en dat te koppelen aan Groslijsten Amstelveen/Aalsmeer. Aan welke voorwaarden u moet voldoen om in aanmerking te komen voor deze groslijst, leest u in het document Selectiemethode groslijst Amstelveen en Aalsmeer.
U kunt zich voor meerdere groslijsten aanmelden. Hiervoor moet u wel voldoen aan de groslijst specifieke gestelde eisen, en de bijbehorende bewijsstukken kunnen overhandigen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een Uniform Europees Aanbestedingsdocument. U bent zelf verantwoordelijk om uw gegevens up-to-date te houden.
Meer informatie
Heeft u vragen over uw registratie of over het proces van aanmelden? Dan kunt u mailen naar: helpdesk@emviprestatiemeting.nl. Tijdens kantoortijden gaan zij binnen twee uur aan de slag met uw vraag.